עבודה בחול

יום ראשון, 30 באוגוסט 2009

עבודה באוסטרליה

עבדתי באוסטרליה בחופשת הקיץ של שנה שעברה ואני חייבת לציין שזו הייתה בהחלט התקופה היפה בחיי!
בהיותי סטודנטית, לא בדיוק יוצא לי לבקר בחו"ל לעיתים תכופות, גם בגלל מחסור תמידי בכסף וגם בגלל מחסור תמידי בזמן. אבל שנה שעברה עשיתי את זה וזכיתי לחוות איך זה לעבוד באוסטרליה.
עבודה באוסטרליה זה דבר מדהים בגלל אינספור סיבות: קודם כל זה שינוי אווירה- אם בעבודה בארץ זה תמיד הכל אותו הדבר ונכנסים לשיגרה והכל נמאס. באוסטרליה, דבר ראשון זה חו"ל, אז אף פעם לא באמת נכנסים למצב של שיגרה, כי תמיד יש את תחושת החופש וההתרגשות והכל תמיד חדש- האנשים הנוף, אפילו אותה העבודה היומיומית והשיגרתית.
כמובן, שאם כבר עבודה, אז עיקר העבודה בסופו של דבר זה הריי הכסף. בעבודה באוסטרליה הרווחתי פי כמה וכמה ממה שהייתי מרוויחה בארץ בעבודת סטודנט או אפילו בעבודה במשרה מלאה עם משכורת ממוצעת, הרי שבאוסטרליה מרוויחים בשער דולר אוסטרלי (כפול פי שלוש ומשהו מהשקל).
אבל בשבילי עבודה באוסטרליה לא הייתה עוד סתם עבודה שעליה הייתי מתבאסת כל יום מחדש. הייתי נהנת לקום לעבודה והייתי נהנת מכל יום בעבודה.
עבודה באוסטרליה
בעבודה באוסטרליה לא הייתי עובדת רק בשביל הכסף אומנם, אני לא אשקר, שכשבדקתי את חשבון הבנק שלי אחריי המשכורת הראשונה, זו הייתה הפתעה נעימה שאין כמוהה. אבל מעבר לכסף, אני מוכרחה לומר שהייתי עושה את זה גם ללא תשלום אם היו מציעים לי. אני פשוט התאהבתי ביבשת הזו, באנשים שפגשתי במהלך שהותי שם ובנופים עוצרי הנשימה.
עכשיו, לאחר סיום התואר האקדמאי שלי, אני מאושרת לומר כי רכשתי כרטיס פתוח ואני טסה לעבוד באוסטרליה ומשם נראה לאן החיים יסחפו אותי. מה שבטוח בטוח, אם תשאלו אותי- אני ממליצה בחום להתנסות בעבודה באוסטרליה- לא נראה לי שתצטערו על זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה